Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2010 18:11 - НОВО НАЧАЛО - НОВИ ЧУДЕСА!
Автор: fitnness Категория: Спорт   
Прочетен: 7972 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 16.01.2010 23:19



Здравейте приятели!

Днес е началото на нови успехи в нашето ежедневие...

Ще се отклоня за малко от фитнеса, за да споделя една тайна с вас...

Всеки си има свой недостатък, проблем или тайна...

Осиновена съм като 2-но малко бебе от страхотни родители, на които съм безкрайно благодарна...

На 2 годинки ме водят на доктор, както и много други дечица, бият ни ваксинка против едра шарка, но нещо страшно се обърква след това...

Много жертви, дечица остават недъгави, с увреждания от непроверената индийска ваксина, доколкото знам, докторът се е самоубил, но последствията са стрaшни...!

С много силна воля и мъка, родителите ми успяват да ме измъкнат от лапите на смъртта...

Завърших нормално училище за моделиер-дизайнер, запалих се по фитнеса на 14г. възраст (за това друг път ще говорим), но единственият ми недостакък е увреденият ми слух: с едно ухо чувам само 70%. Другото е с умъртвени нервни канали...

От 10 години съм далеч от родината, но каква e моята изненада и радост..., когато изминалото лято случайно попадам в net-страница на Г-н Куртев - страхотен литотерапевт!

Реших да посетя скъпите ми родители и така по пътя за Пловдив, майка ми имаше час за гинеколог в София...

(В момента тя пие 2-ро тримесечие билките на Д-р Желязков: гинеколог и лечител- фитотерапевт. Миомата, която има от 3 год. беше на риск за операция, но  благодарение на него, постепенно намалява и очакваме да изсъхне напълно. Предоставям ви негови данни за контакт:
Д-р Желязков
тел.: 02 9290705 от 10 до 12 ч
.),

... докато я чаках на около 50-на метра от сградата, нейна приятелка, която ни придружаваше, излезе и настойчиво ме повика...

Влизам в докт-я кабинет и ме посреща страшно приветлив, надарен от бога човек. Почувствал присъствието ми, казал на майка да ме повика...

Само с едно движение на ръцете си Д-р Желязков
, на минимално разстояние от главата до петите ми откри всичките ми проблеми, които знаех, но и тези за които нямах подозрение...  увреждането на слуха ми е резултат от задушаване и подаване на повече кислород при раждането ми и медикаменти, които е употребила жената, докато съм била в утробата й.

Останах потресена и изненадена от потвърждeнието на неговите думи и от Г-н Куртев!

Той ми препоръча кристал " Турмалин", който поставям под глухото ухо всяка вечер... Макар и да не го прилагах редовно открих, че слуховия апарат, който нося на 70%-то здраво ухо не ми e нужен всеки път.

Най-голямата радост и изненада, след толкова неуспешни опити и ходения по екстрасенси, дойде днес: за първи път чувам глухи звуци от "замрялото" ухо!

Почувствах се задължена да споделя тази радост с вас и затова ви предоставям този и-меил: vk_psiho@abv.bg

Г-н Куртев с радост помага на всеки нуждаещ се от помощ, при това, освен литотерапевт, той е чудесен астролог! 
http://magic.webatu.com/
http://predskazatel.22web.net/

Не пропускайте шанса си!
Желая ви успех във всяко начинание!

Петя Младенова

Ако сте любопитни за фитнес, влезте тук>

 



Тагове:   фитнес,   начало,   астролог,


Гласувай:
2



1. mehmedbulgaristan - много се радвам за вас
01.01.2010 21:04
Бъдете уверена тази година ще бъде прекрасна за вас и вашите близки и приятели,Желая ви всичко най-хубаво,радвайте се повече на живота и чудесата ще се случват.Всеки човек е творец на живота си. Желая ви Успешна 2010 Година.
цитирай
2. inel379 - ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА!:)
02.01.2010 09:37
Здраве и късмет за вас и близките ви хора!
Много надежда и радостни сбъдваемости!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fitnness
Категория: Спорт
Прочетен: 259358
Постинги: 81
Коментари: 28
Гласове: 151
Архив